سلام !
ورود
یا
ثبت نام
صفحه اصلیقوانین سایتراهنما

نمایشگاه کسب و کار آنلاین

جستجو

فروشگاه ها

سازمان ها

کارخانه ها و مراکز تولیدی

شرکت ها و موسسات

برچسب ها
خودرو - گردشگری - کتاب - موفقیت - کسب و کار - کسب وکار - کار - کربوهیدرات - ایده - خوش بینی - سحرخیزی - حافظه - خاطرات قدیمی - ساعت کاری - خودرو ایرانی - نور موبایل - موسیقی - آهنگ غمگین - شکستن انگشت - قولنج انگشتان - افراد کسالت آور - مکان های دیدنی - کاهش وزن - تغذیه سالم - تخم مرغ - آگهی استخدام - سینما - ازدواج - سیستم ایمنی - تاریخ و تمدن - منچستر - جهانگردی - مغز - ویلیام شکسپیر - مکزیکوسیتی - اصفهان - بیل گیتس - رشد قد - اشتغال - سردرد - نان - فیلم فروشنده - سلامتی - رژیم - استخدام - رزومه - مهدي اخوان ثالث - لامبورگینی - موس - تلفن هوشمند ، - علم فیزیک - زندگینامه حافظ - زنجبیل - میگرن - مناظر دیدنی - تغذیه - ضد سرطان - مواد غذایی - کاهش حافظه - فراموشی - دهان‌شویه - کودکان - کم خونی - سرما خوردگی - محمد اقبال لاهوری - چین - سلامت بدن - آنتی اکسیدان - چای - قهوه - کافئین - صبحانه - آمنیوسنتز - نارضایتی افراد - نویسندگی - درمان ورم معده - تمشک - توت فرنگی - سیب - فیبر - کدو تنبل - لوبیا - نخود - برنامه‌ریزی - انرژی - برنامه غذایی - ذخیره انرژی - ریکاوری - میان وعده - وعده بعد از تمرین - اپلیکیشن موبایل - انسولین - پروتئین - چربی - قند - مواد قندی - آندره ژید - اضطراب - والدین - مسری - بابا طاهر همدانی - مدیریت زمان - مهارت - سرطان - کلسترول - مسمومیت - آب - چربی سوزی - رژیم آب - درمان خانگی - کالری - لیمو - لیمو شیرین - میوه - ویتامین سی - لامپ - استرالیا - انگیزه - بهره‌وری - هدف - استرس - غذا خوردن احساسی - رژیم غذایی - روزه - سم زدایی - گوارش - آبسه دندانی - دندان درد - آبسه - زکریای رازی - نوشیدنی - هات چاکلت - هات کاکائو - نویسندگان مشهور - ادبیات - نویسندگان معروف - سیتروئن - اعتماد به نفس - عزت نفس - افزایش قد - بلوغ - رشد - ژنتیک - قد - افسردگی - تشک هوشمند - فلامینگوها - گردش خون - قلب - سرخرگ - مویرگ - خواب - افزایش وزن - امگا۳ - پروبیوتیک - سلامت روحی - فولات - منیزیم - ویتامین B12 - ویتامین D - جاذبه - درد کمر - دیسک کمر - سیاتیک - میز وارونه - استخر - شنا - شیاف - عفونت - عفونت قارچی - قارچ - سفر - شهرهای جهان - کالری منفی - کرفس - رودکی - حیوانات - آفریقا - مناطق حفاظت شده - لباس سنتی - زنان ایرانی - آمینو اسید - رشد عضله - ساخت عضله - عضله سازی - پیاز - جایگزین - رزماری - ریحان - سدیم - سیر - فلفل - نمک - بی حوصلگی - هدفون - زبان بدن - کارفرما - مصاحبه - مازیچال - روستای ییلاقی - روستای مازیچال - دوران بارداری - تغذیه در دوران بارداری - شلیل - تمرین - سرگرمی - مفرح - ورزش - آسیب دیدگی - دو - دویدن - زانو - کفش - تفکیک - تفکیک عضلات - چربی شکم - شش تکه - شکم - شکم شش تکه - عضلات مرکزی - آزمایش - اسکن دگزا - تست - تست کالیپر پوست - تناسب اندام - شهمیرزاد - گردشگردی ایران - کویر سبز - تاریخ، مثنوی، شعر، جامی، هفت اورنگ، دشتی، لیلی و مجنون - پورشه پانامرا - خودرو لوکس - اسپرت - سدان - گوشی موبایل - آنتن دهی موبایل - بهترین آنتن دهی - جلوگیری از آسیب - درد - کمر - کمر درد - مصدومیت - زمان مناسب - ساعت - شب - صبح - ظهر - استخوان - پرتاب نیزه - عضله - مفصل - انیس الدوله - پنیر - حافظه بد - خاویار - خستگی - شیر - گوشت - آنتن هوشمند - برترین سلاح - تک تیرانداز - مسلسل - خیار - گوجه فرنگی - وعده غذایی - زیره - تقویت - زینک - سلامت - عوارض جانبی - مکمل - کازئین - وی - ساعات کاری - نامه‌ی توجیهی - CV - کم خوابی - کلاه هوشمند - تمرین مقاومتی - چراغ هوشمند - مصرف نمک - پاپ کورن - آنتی اکسیدان ها - دوش هوشمند - سنگ کلیه - صبحانه سالم - بازیگران هالیوود - سینمای جهان - سینمای هالیوود - چای سبز - بازاریابی - برندینگ - طراحی لوگو - لوگو - زندگینامه هگل - منبع - گیاه خواران - شیر دادن - نکات رژیمی - ساحل - بهترین سواحل دنیا - ریزش مو - مقابله با ریزش مو - بانداژ هوشمند - حسگر - احمد شاملو - پیشگیری از موخوره - تصور اشتباه - زندگی موفق - عشق - کبد چرب - بیماری نادر - روغن زیتون - تفلیس - شهر چشمه آب گرم - برند - طراحی برند - زندگینامه بقراط - کُره دایسون - بلوتوث - مغز انسان - رشد مژه - داروی خانگی - درمان موهای خشک - هوس غذایی - جهان - عجایب جهان - تفکر خلاقانه - نبوغ - هوش - کلیم کاشانی - سوخت و ساز بدن - چربی پهلوها - آب کردن چربی پهلوها - نشستن بیش از حد - پرکاری تیروئید - پولدار - درون گرایی - موفقیت مالی - واقعیت جهان - جهان پیکسلی - ذهن - دنیای وهمی - سرمایه‌گذاری - شهرهای دنیا - سوپ کلم - شیر سویا - درمان طبیعی - درد عضلانی - سلامت گردشگر - تازه عروس - مادر شوهر - رابطه و ازدواج - سبک زندگی - تجارت الکترونیک - اینترنت - کامپیوتر - پسورد - فراموش کردن پس ورد - نوشابه - گردو - روغن گردو - مو - کنترل ریزش مو - هتل - سنندج - دریاچه مارمیشو - موهای وز - بدل کاری - تام کروز - زیباترین آبشارهای جهان - آبشارهای جهان - زیباترین آبشارها - تغیر در زندگی - مقدار نیاز آب - آهن - آهن در بدن - شبانه روز - سرطان سینه - آرایش عروس - عروس - روز عروسی - آرایش - عطر - عطر زدن - ابرو - ابرو پرپشت - رژلب - لب - رژ - سماجت - سمج - موانع - مشکلات - موانع و مشکلات - رویا - تجسم رویا - آرزو - درس خواندن - مدرک دانشگاهی - دوری از گوشی - موبایل - رقابت کاری - رقابت - تعطیلات آخر هفته - تعطیلات کاری - هوش هیجانی - تجارت آنلاین - افزایش فروش - جذب مشتری - پتاسیم - پیاده روی - دوش گرفتن - آب سرد - پروین اعتصامی - رخشنده اعتصامی - عادت‌های مخرب - ثروت - عادات میلیونرها - هنر، تشعیر، آشنایی با تشعیر، تزهیب، نقاشی ایرانی - حقوق - دست‌مزد - شغل - رشد ناخن - پوست - شستشوی صورت - کلسیم - ویتامین دی - کرج - مکان های دیدنی کرج - زیبایی های کرج - استان البرز - جاده چالوس - تاریخ - وحشی بافقی - تحصیلات دانشگاهی - مطالعه کارآمد - موفقیت تحصیلی - آریو برزن - دیفیوزر - سشوار - موهای مجعد - بوی بد دهان - صائب تبریزی - کانورتیبل - مرسدس بنز - جهانگردی ، تفریح ، ترن هوایی - رشد فردی - زنان - مصرف هله هوله - پیلاتس - تکنیک - تمرینات - هنر تجسمی - آکنه - جای جوش - ماست - پوست میوه - منبع غذایی - ویتامین E - ایستگاه بین المللی فضا - ناسا - فناوری - مد و زیبایی - مژه - ناخن - زیبایی - شکنندگی - بیماری - ام اس - علائم - پیشگیری از سرطان - بسکتبال - بدنسازی - هنر، خوشنویسی، خطاطی، کالیگرافی، تایپوگرافی، نقاشیخط، حروف نگاری - کودکان، پزشکی، سلامت، تومور مغزی - مراکز خرید - مرکز خرید - پراگ - شکم صاف - OCD - وسواس عملی - وسواس فکری - آراستن مو - سریال اتفاقات عجیب - معرفی لپ تاپ ، - لپ تاپ دانشجویی - دیجیتال - علی معلم - جشنواره کن - کره - گردن درد - حفظ انگیزه - باشگاه - کلاس های گروهی - یادگیری - طبیعت گردی - مدو زیبایی - رنگ پوست - رنگ مو - آب هویج - آب گیلاس ترش - ورزشکاران - موز - آزادکار - فریلنسر - مذاکره - مشتری - نیروی کار - رشد ابرو - گوشی - ال جی - ویژگی های ال جی - روستا - هلند - غذا - شور - شکر - شکر سفید - شکر قهوه ای - درمان - هیدراتاسیون - نوشیدن مایعات - قرص ضد بارداری - سیستم عامل - لینوکس - LINUX GNU - LINUX - بافت مو - بافت فرانسوی - یک روز خوب - گرادینت لایه ای - لاک - شمال امریکا - شگفتی های طبیعت - امریکا - تمرکز - اپل - آیفون 7 - کنفرانس اپل - ایرانگردی - تالاب - رژیم غذایی سالم - جمشید مشایخی - سینمای ایران - کاردیو - انواع شیر - تصمیم‌گیری - تفکر انتقادی - سخنرانی - نگارش - کلاس یوگا - مشاغل - ربات - هوش مصنوعی - تکنولوژی های آینده - پل استر - جشنواره مرواید خلیج فارس - جزیره کیش - کراتین - نفخ شکم - سوپ خنک - راه‌اندازی کسب‌وکار - کارآفرین - وب - دانش و فناوری - شرکت برتر - تقویت حافظه - گیاه خواری - لیپوساکشن - سفرهای تابستانی - سفر به لندن - ایرلاین - گجت پوشیدنی - الکترونیکی - سامسونگ - آموزش - تدریس - کلاس درس - استعداد - رضایت شغلی - تغذیه نامناسب - پومودورو - تنبلی فکری - سوگیری‌های شناختی - تقویت انرژی - آثار هنری - حراج هنری - فرصت‌های شغلی - یادگیری زبان خارجی - تکنولوژی - ابداع اینترنت - وینت سرف - رابرت کان - زیورآلات - مربی - مشورت - کلیسا - معبد - زندگی بیهوده - وقت تلف کردن - نگاره های چهل ستون - بوم نقاشی صفویه - عالی قاپو - سیارات - فضا - فراخورشیدی - نجوم - بازار بورس - زندگی کارمندی - مصاحبه کاری - رزومه‌نویسی - ویژگی‌های رفتاری - خوشحالی - شادی - به خاطر سپردن - خودشناسی - مثبت‌اندیشی - آرامش - فشار کاری - اعتماد - فرهنگ سازمانی - علایق واقعی - مسیر زندگی - اعتماد به نفس کاذب - کارمند - ذهن قدرتمند - مثبت اندیشی - فرسودگی شغلی - دانش‌آموز - استوری کورپس - شغل ایده‌آل - پیاده‌روی - قدرت مغز - رمان - دیابت - قند خون - آلزایمر - زوال عقل - رهبران بزرگ - مدیریت - سلامتی در محل کار - کاهش اثرات نشستن مداوم - ویتامین - تربیت فرزند - مدیریت مالی خانواده - ازدواج های تلگرامی - تلگرام - از دست دادن حافظه - سریال شهرزاد - شهرزاد - تامس نیگل - فلسفه - درس بازاریابی - کتاب هری پاتر - پول - برتولت برشت - پزشکی - زعفران - اسپانیا - آبشار راین - کرمان - فرید سجادی حسینی - اصغر فرهادی - مربا - ژله - هک - هکر - Hack - Hacker - امنیت تلفن هوشمند - اپلیکیشن - آنتی ویروس - جذبه - شخصیت - کاریزما - فشارخون بالا - موفقیت شغلی - شبکه های اجتماعی - هندوستان - Memory - تسکین درد - ماساژ درمانی - کارآفرینی - تلاش - گزارش‌نویسی - آینده - علم - اتومبیل های خودران - فرانسه - تابستان - تبلیغات - بهترین شهر - پوشاک - پوما - کارافرینان تبریزی - ضعف بدن - بیهوش شدن - سنکوپ کردن - دریفت - اسپیکر - زندگی در فضا - آفتاب سوختگی - فضانوردی - زمانبندی - سبک رهبری - دورکاری - کار در خانه - روان‌شناسی - پروپوزال - دیدنی های جهان - هتل, هواپیما - صنعت هتلداری - لوازم سفر - نکات سفر - صنعت گردشگری - دوبی - امارات - شهر زیرزمینی - رنگ آسمان - آبی - فرودگاه - ژاپن - بهبود عملکرد - یوگا - قرص خواب - ملاتونین - اپرا وینفری - بتنی فرانکل - جسیکا سیمپسون - جنیفر آنیستون - جنیفر لوپز - زنان موفق - سارا جسیکا پارکر - مریل استریپ - معرفی افراد موفق - معرفی زنان موفق - کایرا سدویک - کریس جنر - گوئن استفانی - فواید میوه - برنزه - خواب, مطالب آرايشي - درمان آکنه - درمان اسکارآکنه - درمان جوش - درمان جوش صورت - راه از بین بردن جای جوش - روش هاي بر طرف كردن جاي جوش - روش هاي بر طرف كردن جوش هاي چركي - روش هاي برطرف كردن جوش - روش هاي درمان جوش - لیزر پوست - ماسک هاي ضد جوش - مطالب جالب درباره جوش - مطالب علمي درباه جوش - مطالب پزشكي - مطالب پزشكي درباره جوش - میکرودرم ابژو - همه چيز درباره جوش - روانشناسی - علل روانی دلواپسی - کاهش استرس - کاهش اضطراب - استرس, اعتماد به نفس, تقویت اعتماد به نفس, مطالب روانشناختی, مطالب مفید, کاهش استرس - اندام - پرورش اندام - بدن - ویتامین B6 - جراحي كاشت مو - دكتر محمد علي نيلفروش زاده - سوالات پزشكي - سوالات پيوند مو - كاشت مو - كاشت موي زنان - كاشت موي سر - كاشت موي مردان - كاشتن مو - پر شت كردن مو - پيوند مو - پيوند موي سر - ارتقاء اعتماد به نفس, اعتماد به نقس, افزایش اعتماد به نفس, سیمرغ - مدیران - احساس گناه - جام جم آنلاین - سه سوت - نه گفتن - دانشگاه - رشته های پول ساز - ایسنا - بیان احساسات - حسرت در زندگی - جراحی زیبایی - عمل بینی - مجله نسل امروز - هزینه جراحی بینی - خبرگزاری برنا - دروغ - كارمند - محل‌ كار - سود - وام گرفتن - بازنده - بهانه - جلب توجه رئیس - ملاک های ارزیابی - راه های سریع پولدار شدن - پولدار شدن - عدم موفقیت - درآمد - ثروتمند - کلید - دکتر علی شریعتی - فروش - فاطمه طریقت منفرد - رستوران - سرمایه گذاری - افراد مشهور - انگلیسی - دنیای تکنولوژی - ویروس های مخفی رایانه - پاکسازی - ترس - فوبیا - ازدواج دانشجویی - دانشجو - نکات - تغییر در زندگی - روش - عادت ها - حسادت - فرزندان - گام بلند - راز و رمز - کلید طلایی - کارلوس اسلیم - زندگی - رنگ مد - هفته های مد - مد - پیرسینگ بدن - پاشنه بلند - مراقبت های زیبایی - تغییر - پوشش - خانم ها - کیف - راز زیبایی - برق لب - ریمل - اسپری - لاک ناخن - جعبه - ابزار - باران - اثر - آرایش ثابت - پرایمر - ضدآفتاب - چشم - مدل چشم - رژ گونه - رنگ - آرایش دائمی - پوست چرب - کایلی جنر - کرم BB - کرم CC - راهکار - خط چشم - خط چشم بالدار - میکاپ - اصلاح ابرو - چین و چروک - نکات زیبایی - سیاهی اطراف چشم - کانسیلر - خط لب - ریمل های رنگی - نکات آرایشی - لبخند - عکس - راز آرایش - هوای گرم - آرایش طبیعی - آرایش رمانتیک - آرایش فریبنده - خواب خوب - خواب مناسب - لنز - عادت آرایشی - اکستنشن - پاک کننده - آرایش خانگی - لوازم آرایش - خرید - فوت و فن - تعطیلات - مژه مصنوعی - برس ریمل - میز آرایشی - ریمل بلند کننده - ریمل ضخیم کننده - ریمل فر کننده - منافذ باز - بازاریابی تلفنی - جذابتر شدن - افراد جذاب - شکست - برند سازی - روش عطر زدن - آرایش ساده - آرایش سریع - پنکیک - سایه چشم - کرم پودر - مرطوب کننده - باکتری - نظافت - التهاب - بوی پا - تعریق - قرمزی پوست - مراقبت از پوست - مراقبت از مو - اپلیکاتور - اسفنج آرایشی - فونداسیون - قلم موی آرایشی - آرایش لب - رژ لب - آرایش صورت - موچین - قلم مو - پودر ابرو - لایه بردار - آرایش ابرو - اکلیل - اکلیل آرایشی - اکلیل بدن - آرایش چشم - گونه - خط چشم نامرئی - سرمه - رنگ چشم - محصولات زیبایی - بدون آرایش - رژ لب اطلسی - رژ لب براق - رژ لب مات - لک - لکه - مواد آرایشی - سادگی - شکل ابرو - شکل صورت - مداد ابرو - کانتور - کانتورینگ - هایلایت - اکستنشن مژه - روغن بادام - پاک کردن آرایش - پاکسازی پوست - دستمال کاغذی - روغن نارگیل - مو قرمز - آلرژی - حساسیت - حمام - میز توالت - نگهداری - ته رنگ پوست - آرایش بهاره - آرایش کم - بهار - خردسال - دختران - کودک - شست و شو - کلاژن - منافذ پوست - فرمژه - لوازم - جوش - پوست روشن - چشم خمار - کک و مک - آوکادو - روغن - زیتون - سریع - عجله - فر - فر مژه - پلک - ترفند - عینک - نکته - بیش از حد - تاریخ انقضا - تعویض - اهمیت - مردان - راهنمایی - غبغب - بهداشت - بوتاکس - پروتاکس - ضد پیری - پودر صورت - آرایشگر - سالن زیبایی - کورک - موی خشک - بلوند - آرایش چشم غلیظ - رژ لب قرمز - مژه ها - لایه برداری - پاییز - آکنه اسکراب - شامپو کرم - برنزه کننده - کرم ضد آفتاب - بودجه - پروژه - شکست پروژه ها - مدیریت پروژه - مدیریت استرس - مقابله با استرس - کمال گرایی - معایب کمال گرایی - اشکالات رایج در رزومه - نحوه نگارش رزومه - تیپ های شخصیتی - مدل ۵ عاملی شخصیت - اهمیت زمان - برنامه ریزی - بهره وری - زمان - عادات شخصی - استارتاپ - ترس از شکست - راز موفقیت - هدفگذاری
چگونه مشتری پیدا کنیم؟
226 بازدید
سه شنبه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۵
اندازه قلم :
نمایشگاه کسب و کار آنلاین
یکی از سخت‌ترین کارها برای صاحبان کسب‌وکارهای خانگی، رسیدن به میزان مطلوبی از فروش در شروع کار است. این چالش با این واقعیت همراه است که بیشتر کارآفرینان مبتدی بازاریاب‌های زرنگی نیستند، برای همین ایده‌ی «فروش» آنها را می‌ترساند. با این که راه‌اندازی یک کسب‌وکار و موفقیت در آن، فرایندی زمان‌بر است، اما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه چشم‌اندازتان را تعریف کنید تا بتوانید مشتریان احتمالی‌تان را به سمت فروش هدایت کنید. از آنجایی که بیشتر افراد با اولین تماس از شما خریدی نخواهند کرد، پس شما به یک طرح جامع و پیشرفته نیاز دارید که بتوانید تا زمان آماده شدن مشتری برای خرید، با او در تماس باقی بمانید.

نکاتی که در این مقاله آمده به شما می‌گوید که چه کارهایی انجام دهید تا بتوانید برای خود مشتری جذب کنید.


 
نمایشگاه کسب و کار آنلاین




گام اول: بر روی بازار هدف‌تان تمرکز کنید


 
نمایشگاه کسب و کار آنلاین




کاملا روشن است که با بازاریابی و تبلیغ محصول‌تان به افرادی که هم خواهان آنچه شما ارائه می‌دهید هستند و هم قادر و مایل به پرداخت برای آن هستند، در وقت و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید. ولی هنوز، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای خانگی برای شناسایی بازار هدف خود وقت صرف نمی‌کنند. بلکه به جای آن، پیام‌های بازاریابی خود را با بی‌نظمی و بدون هدف در میان مردم پخش می‌کنند، که در بیشتر مواقع بی‌نتیجه است. یک روش موثرتر و بهینه‌تر بازاریابی آن است که ابتدا خریدارانی که به احتمال زیاد مشتری محصول یا خدمت شما خواهند بود را تعریف کنید. آنها چند سال دارند؟ جنسیت‌شان چیست؟ پس‌زمینه‌ی اجتماعی-اقتصادی آنها چیست؟ با در نظر گرفتن اینکه بازار شما برای چه کسی محصول تولید می‌کند، پیدا کردن آنها و انتقال پیام‌تان برای جلب نظرشان به بررسی کالا و خدمات، ساده تر خواهد بود. زمانی را صرف فهمیدن این مطلب کنید که بازار هدف‌تان چه کسانی هستند. بدین ترتیب زمان را برای پیدا کردن و فروش به مشتریان اشتباهی هدر نخواهید داد.


گام دوم: فهرستی از مشتریان بالقوه تهیه کنید


 
نمایشگاه کسب و کار آنلاین




شما نمی‌توانید بدون داشتن لیستی از مهمانان، یک مهمانی ترتیب دهید و به همین ترتیب، بدون جمع‌آوری لیست مشتریان بالقوه هم نمی‌توانید کسب‌و‌کار خود را شروع کرده یا اداره کنید.

کار کردن در حوزه‌ی نفوذ خودتان شروع بسیار خوبی است، زیرا می‌توانید فروش سریعی داشته و معرف‌هایی پیدا کنید. اما منابع دیگری هم برای تهیه‌ی لیست مشتریان بالقوه وجود دارند. در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم:

مخاطبین شخصی: احتمال زیادی هست که دوستان و خانواده‌ از شما چیزی بخرند، حتی اگر جزو بازار هدف‌تان نباشند یا شاید نیازی به محصول و خدمت شما نداشته باشند، اما کسانی را بشناسند که یا مایل به خرید هستند یا به دیگران درباره‌ی محصول اطلاع می‌دهند.

مشتریان موجود: اگر در حال حاضر فروش داشته‌اید، با مشتریان فعلی خود تماس بگیرید تا ببینید به کالا یا خدمات بیشتری نیاز دارند یا نه. فروختن محصول به یک مشتری راضی، راحت‌تر از پیدا کردن یک مشتری جدید است.

پرسش از آشنایان: با دوستان، خانواده و مشتریان قبلی‌تان تماس بگیرید تا ببینید آیا کسانی را می‌شناسند که به کالا یا خدمات شما نیاز داشته باشند. معامله را با پیشنهاد مشوق‌هایی به خاطر داشتن معرف، شیرین‌تر کنید.

جستجوی اینترنتی: این روش برای مشاغل بنگاه به بنگاه (B2B) ایده‌آل است. اگر مشتری ایده‌آلی را می‌شناسید، می‌توانید به صورت آنلاین درباره‌ی آنها جستجو کرده و مستقیما به آنها دسترسی پیدا کنید. با اینکه شما می‌توانید این کار را به صورت آنلاین برای تمامی کسب‌وکارها انجام دهید، اما تاثیر آن به خصوص برای انجام تحقیقات محلی درباره‌ی کسب‌‌وکارهایی که مایل به کار با آنها هستید، بیشتر است.

نمایشگاه‌های تجاری یا صنایع دستی: شرکت در مناسبت‌ها یا رویدادها راه بسیار خوبی برای ارتباط با کسب‌وکارهای دیگری است که متناسب با بازار شما (در B2B) هستند و یا از طریق نمایشگاه و فروش محصول به مصرف‌کننده‌ی نهایی (B2C)، می‌توانید مشتریان احتمالی و جدیدی پیدا کنید. حتی اگر فروشی نداشته باشید، مناسبت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا لیست مخاطبان خود را ایجاد کنید.

رویدادهای جامعه‌ی مجازی: اگر کسب‌وکار شما بر فروش‌های B2B متمرکز باشد، پیوستن به اتاق بازرگانی شهر و منطقه‌ی خود را در نظر داشته باشید، چون در آنجا می‌توانید با کسب‌وکارهای محلی دیگر ارتباط داشته باشید، در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید و غیره. گزینه‌ی دیگر پیوستن به گروه‌های موجود در بازار هدف شما است. برای مثال، اگر بازار شما شامل مادران و بچه‌های آنها است، به گروه‌های «مادر و فرزند» بپیوندید.

شبکه‌های اجتماعی: بسیاری از کسب‌وکارهای خدماتی، شبکه‌های اجتماعی را یکی از بهترین مکان‌ها برای تماس و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه می‌دانند. آیا شما دنبال‌کننده‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، یا لینکدین دارید؟ اگر آنها را با پست‌های دائمی درباره‌ی فروش اذیت نکنید، آنها مشتریان بالقوه‌ی شما خواهند بود. بعلاوه، شما می‌توانید با آنها تعامل داشته و صحبت کنید، و شناخت آنها نسبت به خود را افزایش داده و همچنین با آنها ارتباط داشته باشید.

خرید یک لیست راهنمای تماس: اگرچه این کار هزینه‌ی زیادی دارد و در اغلب مواقع نتایج کمی به همراه دارد، اما اگر در تنگنا قرار گرفته‌اید، می‌توانید یک لیست پستی، لیست ایمیل یا لیست تماس از مشتریان احتمالی که مناسب بازار هدف شما هستند (از نظر جمعیت، محل و غیره) خریداری کنید. یک جستجو در گوگل با عنوان «لیست‌های پستی» یا «لیست ایمیل» انجام بدهید تا شرکت‌های زیادی را در همین رابطه پیدا کنید.

گام سوم: تماس بگیرید


 
نمایشگاه کسب و کار آنلاین



هنگامی که یک لیست از مشتریان بالقوه تهیه کردید، زمان آن رسیده است که با آنها تماس بگیرید. در اینجا چند ایده داریم:

از طریق تلفن: این ایده بیشتر افراد را می‌ترساند، اما اگر مکالمه را با پرسیدن این موضوع که به چه چیزی نیاز دارند شروع کنید و بعد محصول یا خدمات خود را به عنوان راه‌حل پیشنهاد کنید، نتایج بهتری به دست خواهید آورد. از یک متن مکالمه‌ی روان و محاوره‌ای برای معرفی محصول یا هدف‌تان از تماس استفاده کنید. به یاد داشته باشید که حرف زدن به معنای فروش نیست. اگر فقط حرف بزنید، احتمال قانع کردن افرادی که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند خیلی زیاد نخواهد بود. به هنگام سوال پرسیدن و پیشنهاد مزایای محصول یا خدمات‌تان سعی کنید تمرکز مکالمه را به سمت مشتری ببرید. مکالمه را با فراخوانی برای اقدام (CTA) به پایان برسانید، مثلا از آنها بخواهید برای یک مدت آزمایشی از آن استفاده کنند یا آدرس ایمیل یا محل‌شان را بپرسید تا اطلاعات تکمیلی را برای‌شان ارسال کنید. در نهایت، اگر فرد اظهار کند تمایلی به محصول ندارد، از او بپرسید آیا افرادی را می‌شناسد که احتمالا مشتری محصول باشند تا آنها را به شما معرفی کند.

ایمیل: با اینکه ایمیل به اندازه‌ی مکالمه‌ی مستقیم اثرگذار نیست، اما کمتر ترسناک به نظر می‌رسد و اغلب یک روش بسیار عالی برای معرفی شما است. ترفند کار این است که یک ایمیل ساده‌ی خرید نفرستید، بلکه چیز باارزشی را پیشنهاد کنید. یک توضیح مختصر درباره‌ی خودتان بدهید، سپس یک کوپن یا مقاله‌ی رایگان درباره‌ی یک موضوع مرتبط ارائه دهید. حتما قوانین آنتی‌اسپم را بررسی کنید. به عنوان مثال، این قوانین شما را ملزم می‌کند برای تمام مخاطبان دکمه‌ی لغو اشتراک را در دسترس قرار دهید.

به صورت حضوری: راه‌های زیادی برای ملاقات حضوری با مشتریان بالقوه وجود دارد. در B2B (ارتباط بنگاه به بنگاه)، شما می‌توانید به بنگاه آنها بروید یا می‌توانید با آنها تماس بگیرید و یک قرار ملاقات B2B یا B2C (ارتباط بنگاه و مصرف‌کننده‌ی نهایی) تعیین کنید. در بیشتر موارد، هنگامی که بیرون و در حال رفتن به خواروبار فروشی هستید یا در هواپیما نشسته‌اید، می‌توانید با مشتریان احتمالی ملاقات کنید. برای فروش حضوریِ موثر، بهتر است چند نکته‌ی کلیدی را به خاطر داشته باشید. اول اینکه، همه چیز را یکجا به آنها نگویید. در عوض، خواسته‌ها و نیازهای آنها را شناسایی کرده و راه‌حلی متناسب با آن پیشنهاد کنید. همیشه اجناس ترغیب به فروش (مواردی مانند کاتالوگ یا نمونه‌ی محصول) را در دسترس داشته باشید تا به شما در این راه کمک کنند. اطمینان حاصل کنید و ملاقات را با یک فراخوان برای اقدام و تعهد برای پیگیری به پایان رسانید.

پست سنتی: پست عادی هم مانند ایمیل اثرگذاری بالایی ندارد، اما راه بسیار خوبی برای افزایش آگاهی از کسب‌وکار شما است. چیزی را که می‌خواهید پست کنید، تهیه کنید. این چیز می‌تواند یک کارت پستال، بروشور، نامه یا غیره باشد. هنگامی که نمونه‌ی تمام شده در دست شما باشد، خودتان می‌توانید روی آن آدرس بنویسید و تمبر بچسبانید، یا از یک مرکز بسته‌بندی مرسولات، برای آدرس‌نویسی، پر کردن، و تمبر زدن استفاده کنید. مراکز بسته‌بندی مرسولات، تمبر را به صورت عمده خریداری می‌کنند که این باعث صرفه جویی ۴۰ درصدی در هزینه‌ها می‌شود. به خاطر داشته باشید که هرچه باشد، یک نامه‌ی تمبردار، اعتبار بیشتر و شباهت کمتری به ایمیل‌های ناخواسته دارد.


گام چهارم: پیگیری و پیگیری و باز هم پیگیری


 
نمایشگاه کسب و کار آنلاین



پیگیری، کلید موفقیت در فروش است. شما خیلی زیاد کلمه‌ی «نه» را خواهید شنید. این «نه» در مورد بعضی افراد قاطعانه است. اما برای بعضی دیگر، این «نه» فقط در حال حاضر «نه» است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار پس از شنیدن «نه» تسلیم می‌شوند. اما آیا می‌دانستید که ۸۰ درصد فروش‌ها در تماس اول، دوم، یا حتی سوم اتفاق نمی‌افتد. برای رسیدن به یک فروش تعداد ۵ تماس یا بیشتر باید گرفته ‌شود. پیدا کردن مشتری به پوست کلفت و باور قوی به آنچه می‌فروشید احتیاج دارد. فقط به خاطر اینکه امروز کسی به شما «نه» می‌گوید، قرار نیست فردا هم به شما «نه» بگوید. رمز و راز کار این است که یک سیستم پیگیری غیرمزاحم، برای مثال یک لیست ایمیل یا مجوز تماسِ دوباره با فاصله‌ی مثلا شش ماهه داشته باشید.

ارتباط خود با مشتریان راغب و احتمالی را از طریق یک پایگاه داده‌ی رایگان CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) پیگیری کنید. از یادآوری‌های تقویم برای پیگیری‌ آتی کسانی که به شما «نه» گفته‌اند استفاده کنید.


 
منبع : وبسایت چطور
پاپیوندستگاه عکاسی 360 درجهارس استارطراحی وب سایت
می خواهید عضو شوید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحيح وارد نمائيد
عضو هستید؟
لطفاً نام کاربری و رمز عبور را به صورت صحيح وارد نمائيد
رمز عبور را فراموش کرده ام
ام بی نمایشگاه کسب و کار آنلاینmbay.irmbay.ir - ئذشغ.هق - صصص.ئذشغ.هق